W sklepie Nobilia masz możliwość skorzystania z wielu metod płatności i wyboru tej, która jest Ci najbliższa:
- PayU
- BLIK
- Apple Pay
- PayPal
- Przelew tradycyjny
1. PayU
Na stronie nobilia.pl możesz skorzystać z najszybszej i całkowicie bezpłatnej metod płatności za pośrednictwem serwisu PayU.
Przebieg transakcji.
Podczas finalizacji zamówienia zebranego w koszyku, wybranie tej metody płatności powoduje przekierowanie do systemu płatniczego PayU.W tym miejscu należy wskazać swój bank, zalogować się za pomocą danych dostępowych do bankowości internetowej i zaakceptować płatność za zakupy.
Ta metoda płatności gwarantuje szybkie i bezpieczne zaksięgowanie płatności na naszym koncie i umożliwia rozpoczęcie procesu realizacji złożonego zamówienia niemal natychmiast.
2. BLIK
BLIK to metoda płatności, udostępniana przez PayU, dzięki której łatwo i szybko zapłacisz przez internet.
Przebieg transakcji.
W celu dokonania płatności za pośrednictwem BLIK na naszej stronie wybierasz opcję PayU, a następnie płatność BLIK. W kolejnym kroku wyświetl kod na swoim telefonie i wpisz go na stronie sklepu. Ostatni krok to zaakceptowanie operacji numerem PIN na swoim telefonie.
3. Apple Pay
Apple Pay to system umożliwiający dokonywanie płatności mobilnych użytkownikom urządzeń iPhone, Apple Watch, iPad oraz Mac.
Przebieg transakcji.
Aby zapłacić za zamówienie za pomocą Apple Pay, wybierz na naszej stronie tę opcję, następnie zatwierdź płatność, korzystając z Face ID lub Touch ID. Aby móc korzystać z tej metody, musisz mieć podpiętą kartę kredytową lub debetową do aplikacji MyWallet na swoim urządzeniu mobilnym.
4. PayPal
Zamówienie możesz opłacić, korzystając z konta internetowego utworzonego w serwisie PayPal, które zintegrowane jest z dodanym do niego kontem bankowym, kartą kredytową lub debetową.
Przebieg transakcji
Wybierz płatność PayPal, po wybraniu tej opcji, nastąpi przekierowania na stronę PayPal, na której należy się zalogować na swoje konto i potwierdzić płatność.
5. PRZELEW TRADYCYJNY
Ta metoda może nieco wydłużyć proces realizacji zamówienia, gdyż środki na naszym rachunku mogą zaksięgować dopiero po upływie 3 dni roboczych.
Przebieg transakcji
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz szczegółowe dane do realizacji przelewu. Poniżej dodatkowo zamieszczone zostały dane naszego banku, które możesz już teraz wykorzystać podczas opłacania swojego zamówienia.
Odbiorca: |
Slodkie sp. z o.o. |
Tytuł przelewu: |
Numer Twojego zamówienia |
Adres: |
Chełmżyńska 180H |
Nazwa banku: |
Santander |
Numer konta: |
89 1090 1043 0000 0001 2345 8424 |
W przypadku dokonywania opłaty kilku zamówień równocześnie, prosimy o wykonanie osobnych przelewów podając konkretne ich numery.
Jeśli nie posiadamy lub jest chwilowo niedostępna preferowana przez Ciebie forma płatności - skontaktuj się z nami! Chętnie pomożemy.